Проблематика МК
Методична проблема,
над
якою працює методична комісія:
“Забезпечення
якісною гуманітарною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та
виховання здобувачів освіти Інгулецького професійного ліцею”.
Мета: створення умов для
формування всебічно розвиненої, гуманітарно освіченої особистості з високим
рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.
1. Завдання:
– Сприяти формуванню навичок
логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;
– Допомагати здобувачам
освіти у засвоєнні цінностей
суспільства, в якому вони живуть;
– Створювати умови для формування
навичок самоосвіти;
– Заохочувати обдарованих дітей
до розвитку своїх здібностей;
– Впроваджувати індивідуальний
підхід до кожного здобувача освіти.
2. Умови реалізації:
– Проведення уроків на високому
навчально-методичному рівні;
– Організація позаурочної
виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, загальноліцейних заходів;
– Проведення предметних олімпіад;
– Навчально-методична та
психолого-педагогічна підготовка здобувачів освіти до складання НМТ;
– Удосконалення навчально-матеріальної бази
кабінетів англійської мови, української мови та літератури, історії та залучення здобувачів освіти до виготовлення наочних
засобів навчання.
3. Змістом діяльності
методичнї комісії є:
1. Планування й організація
роботи методичної комісії:
– розробка й затвердження календарного
планування уроків;
– розробка методичного супроводу
навчально-виховного процесу;
– розробка засобів поточного та
підсумкового контролю успішності здобувачів освіти;
– планування та проведення предметних
тижнів викладачами методичної комісії.
2. Створення організаційно-педагогічних
умов для удосконалення професійної компетентності членів методичної комісії:
– підвищення теоретичного,
науково-методичного рівня підготовки викладачів з питань психології та педагогіки
навчально-виховного процесу;
– визначення й затвердження тем
самоосвіти викладачів методичної комісії;
– надання адресної методичної допомоги
(групові, індивідуальні консультації).
3. Здійснення аналізу якості
навчально-виховного процесу:
– стан виховання в процесі навчання;
– створення додаткового простору для
самореалізації особистості у позаурочний час;
– науково-методичне забезпечення
навчально-виховного процесу;
– моніторинг рівня засвоєння знань здобувачами
освіти.
4. Систематизація,
узагальнення й заохочення до впровадження передового педагогічного
досвіду:
– розробка методичних
рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;
– підготовка творчих
звітів, майстер-класів;
– обмін передовим педагогічним
досвідом.
Комментарии
Отправить комментарий