Проблематика МК

 

Методична проблема,

               над якою працює методична комісія:

 

“Забезпечення якісною гуманітарною освітою в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання здобувачів освіти Інгулецького професійного ліцею”.

Мета: створення умов для формування всебічно розвиненої, гуманітарно освіченої особистості з високим рівнем соціалізації та активною громадянською позицію.

 

1. Завдання:

  –  Сприяти формуванню навичок логічно-понятійного мислення, свідомого ставлення до суспільних процесів;

  –  Допомагати здобувачам освіти у засвоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть;

  –  Створювати умови для формування навичок самоосвіти;

  –  Заохочувати обдарованих дітей до розвитку своїх здібностей;

  –  Впроваджувати індивідуальний підхід до кожного здобувача освіти.

 

2. Умови реалізації:

  –  Проведення уроків на високому навчально-методичному рівні;

  –  Організація позаурочної виховної діяльності у вигляді предметних тижнів, загальноліцейних заходів;

  –  Проведення предметних олімпіад;

  –  Навчально-методична та психолого-педагогічна підготовка здобувачів освіти до складання НМТ;

  –  Удосконалення навчально-матеріальної бази кабінетів англійської мови, української мови та літератури, історії та залучення здобувачів освіти до виготовлення наочних засобів навчання.

 

3.  Змістом діяльності методичнї комісії є:

1. Планування й організація роботи методичної комісії:

–  розробка й затвердження календарного планування уроків;

–  розробка методичного супроводу навчально-виховного процесу;

–  розробка засобів поточного та підсумкового контролю успішності здобувачів освіти;

–  планування та проведення предметних тижнів викладачами методичної комісії.

2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичної комісії:

–  підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки викладачів з питань психології та педагогіки навчально-виховного процесу;

–  визначення й затвердження тем самоосвіти викладачів методичної комісії;

–  надання адресної методичної допомоги (групові, індивідуальні консультації).

3. Здійснення аналізу якості навчально-виховного процесу:

–  стан виховання в процесі навчання;

–  створення додаткового простору для самореалізації особистості у позаурочний час;

–  науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

–  моніторинг рівня засвоєння знань здобувачами освіти.

 4. Систематизація, узагальнення й заохочення до впровадження передового педагогічного досвіду:

   –  розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;

   –  підготовка творчих звітів, майстер-класів;

   – обмін передовим педагогічним досвідом.

Комментарии